Przeszukuj opisy i atrybuty

HISTORIA WYSZUKIWANIA:

Usuń historię wyszukiwania

0 wyników

KATEGORIE:

• Pilarki, rozdrabniarki, łuparki Ogród > Narzędzia ogrodowe

MARKI:

0

Dekoracyjne ściany

31.07.2006,08:09:14

Witam froumowiczów :D

Chcę zrobić na ścianach przecierki ale takie robione bajcą do ścian.  Znalazłam paru producentów na necie ale koszty takiej zabawy nie są małe. Czy ktoś robił coś takiego samodzielnie? Czy macie jakieś doświadczenie z takimi bajcami? Na ścianie mam od trzech lat duluxa położe na niego gruntunjącą białą lub  kolor (jeśli technika będzie tego wymagała) powinno być chyba ok. Korzystał ktoś z wałków np. irchowych lub takich worków na wałkach?
Mam pewne zacięcie plastyczne i dużo chęci więc myśle, że z bajcą sobie poradzę tylko jak już wydaje na to pieniążki to wolałabym sprawdzoną firmę a w tym temacie jestem zielona. Chyba, że można efekt ciapraty/rozmazany uzyskać zwykłą akrykową?

;)

0

Dekoracyjne ściany

17.08.2006,16:08:59

malowaniem dekoracyjnym sciennym i iluzyjnym zajmuje sie od kilkunastu lat .jesli chcesz odpowiem ci na konkretne pytania ,mozesz do mnie napisac na moj e-mail:infinitiforever@gmail.com

0

Dekoracyjne ściany

18.08.2006,23:35:44

W sklepach Castorama, możesz dostać takiego typu farbę wraz z osprzętem. Dodatkowo otrzymasz praktyczne porady. Ja malowałem salon tzw. tęczą i w Castoramie kupiłem cały komplet do malowania (wszystkie pędzle i wałki oraz dokładna instrukcja).

Polecam też tynk bawełniany - super efekt.

Niestety tynki strukturalne, i farby polikolorowe są dość drogie, ale za to efekt przecudowny.

0

Dekoracyjne ściany

29.08.2006,12:20:03

Zrobilam!

I tak. Kupiłam bejce satyne z firmy FOX oraz barwniki: sarna i żelazo.