Zamów i odbierz

Zamów i Odbierz" to usługa która pozwoli Ci na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej www.castorama.pl a później odbiór w sklepie

Jak kupić produkt online i odebrać go w sklepie?

Na stronie każdego produktu znajdziesz przycisk „Dodaj do koszyka”. Po kliknięciu możesz kontynuować zakupy albo przejść do koszyka i zobaczyć wszystkie dodane przez ciebie produkty.

icon
Wybierz towar na castorama.pl
Tysiące produktów w jednym miejscu
icon
Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “przelewy 24”
Dostęp do sklepu internetowego o dowolnej porze
icon
Odbierz zamówienie w sklepie
Gotowe zamówienie odbierzesz w dogodnym dla Ciebie czasie

Jak odebrać produkt?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci email z jego podsumowaniem. Gdy towar będzie gotowy do odbioru w wybranym sklepie, otrzymasz kolejną wiadomość (przez e-mail oraz SMS) z zaproszeniem po odbiór.
Gdy pojawisz się w sklepie po odbiór, nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia. Sprawdzimy szczegóły i wydamy Ci Twoje zakupy.

Kiedy moje zakupy "Zamów i odbierz" będą do odebrania w wybranym przeze mnie sklepie?

Dla większości klientów wybrane artykuły będą gotowe do odbioru już po dwóch godzinach.

Odbiór w Castomacie

Są one dostępne 24/7, więc odbiór jest możliwy również poza godzinami otwarcia sklepu.

Jak odebrać produkty w Castomacie?

icon
Poczekaj na wiadomość z kodem odbioru PIN
icon
Odbierz w ciągu 48h
z Castomatu dostępnego 24/7

“Zamów i odbierz” faq

  • Co jeśli chciałbym/chciałabym zwrócić moje zamówienie?

    Zamówienia "Zamów i odbierz" mogą być zwracane do każdego sklepu Castoramy.

 

  • Co jeśli nie odbiorę mojego zamówienia w przeciągu 7 dni?

    Po 7 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze.

 

  • Jak długo mogę zwracać zamówione produkty?

    Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na zwrot zamówionych produktów.
    Wszystkie zwroty muszą być dokonane w sklepach.

 

  • Jak i kto może zmienić adres dostawy do sklepu dla metody "Zamów i odbierz",
    gdy zamówienie zostało już złożone?

    Gdy złożono już zamówienie metodą "Zamów i odbierz" i wybrano sklep do odbioru, klient nie może zmienić punktu odbioru. Jeśli chce odebrać przedmiot w innym sklepie, powinien anulować bieżące zamówienie oraz złożyć nowe zamówienia.

 

  • Co jeśli zamówię produkty, a ich nie opłacę?

    Po 7 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane.