W Wielką Sobotę, 4 kwietnia, wszystkie sklepy Castorama są czynne do godziny 14.00.

HISTORIA WYSZUKIWANIA:

Usuń historię wyszukiwania    

0 wyników

KATEGORIE:

MARKI:

Reklamacje

 

Status reklamacji

Jeżeli złożyłeś reklamację, możesz sprawdzić na jakim etapie realizacji się znajduje dzwoniąc do działu serwis sklepu, w którym złożyłeś reklamację. Imię i nazwisko Twojego doradcy oraz numer telefonu znajduje się na protokole reklamacyjnym.

Pamiętaj, aby odebrać towar musisz przedstawić w sklepie protokół reklamacyjny.

Praktyczne wskazówki

Szanowny Kliencie! Pamiętaj o kilku ważnych wskazówkach:

1. Przy zakupie odbierz wszelkie dokumenty związane z produktem np. instrukcję obsługi i montażu czy kartę gwarancyjną.
2. Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu.
3. Sprawdź czy zakupiony produkt jest pełnowartościowy.

Jeżeli masz uwagi

Castorama szczególnie dba o to, by jej Klienci byli zadowoleni i dlatego z należytą uwagą i chętnie słucha swoich Klientów. Jeżeli masz uwagi, wnioski, skargę, zażalenie itp. związane z obsługą klienta w sklepach, prosimy byś nam o tym powiedział. Wybierz jedną z możliwości:

1. Zadzwoń lub wyślij email bezpośrednio do sklepu (adresy sklepów).
2. Zadzwoń do Działu Obsługi Klientów, pod numerem 022 5753100 w godzinach pracy Dyrekcji Generalnej (9-17).
3. Wyślij list na adres Castorama Polska Sp. z o.o., Dział Obsługi Klientów, ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa

Uwaga - zmiana przepisów prawa

Szanowny Kliencie,

Informujemy, że od 25 grudnia 2014r. wchodzi w życie nowa Ustawa o prawach konsumenta.

Na mocy nowelizacji uchylona została Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (Dz. U. Nr 141, poz. 1176, z późn. Zm.). Nowa Ustawa ma na celu dostosowanie polskiego prawa do unijnej dyrektywy PE i Rady nr 2011/83/UE oraz ujednolicenie i doprecyzowanie przepisów dotyczących umów konsumenckich.
Przez dwa lata licząc od 25.12.2014r. będą obowiązywać dwa reżimy prawne reklamacji:
Dla umów zawartych przed 25.12.2014r. zastosowanie będą miały dotychczasowe tryby reklamacyjne:

- Reklamacja z tytułu Niezgodności towaru z umową ( Konsumenci )
- Reklamacja z tytułu Rękojmi ( Przedsiębiorcy)
- Reklamacja z tytułu Gwarancji ( Konsumenci , Przedsiębiorcy )

Dla umów zawartych od 25.12.2014r. zastosowanie będą miały nowe tryby reklamacyjne:
- Reklamacja z tytułu Rękojmi (Konsumenci, Przedsiębiorcy)
- Reklamacja z tytułu Gwarancji (Konsumenci , Przedsiębiorcy).


Pozdrawiamy,

Dział Obsługi Klientów.

ZAMÓW NEWSLETTER
BĄDŹ NA BIEŻĄCO

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Castorama Polska Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Castorama Polska Sp. z o.o. oraz akceptuję regulamin serwisu Castorama.pl

Zapoznałem się z regulaminem subskrypcji