HISTORIA WYSZUKIWANIA:

Usuń historię wyszukiwania    

0 wyników

KATEGORIE:

MARKI:

Reklamacje

Status reklamacji


Jeżeli złożyłeś reklamację, możesz sprawdzić na jakim etapie realizacji się znajduje dzwoniąc do działu serwis sklepu, w którym złożyłeś reklamację. Imię i nazwisko Twojego doradcy oraz numer telefonu znajduje się na protokole reklamacyjnym.

Pamiętaj, aby odebrać towar musisz przedstawić w sklepie protokół reklamacyjny.


Praktyczne wskazówki

Szanowny Kliencie! Pamiętaj o kilku ważnych wskazówkach:


1.    Przy zakupie odbierz wszelkie dokumenty związane z produktem np. instrukcję obsługi i montażu czy kartę gwarancyjną.
2.    Zachowaj dokumenty potwierdzające zakup produktu.
3.    Sprawdź czy zakupiony produkt jest pełnowartościowy.


Jeżeli masz uwagi

Castorama szczególnie dba o to, by jej Klienci byli zadowoleni i dlatego z należytą uwagą i chętnie słucha swoich Klientów. Jeżeli masz uwagi, wnioski, skargę, zażalenie itp. związane z obsługą klienta w sklepach, prosimy byś nam o tym powiedział. Wybierz jedną z możliwości:


1.    Zadzwoń lub wyślij email bezpośrednio do sklepu (adresy sklepów).
2.    Zadzwoń do Działu Obsługi Klientów, pod numerem 022 5753100 w godzinach pracy Dyrekcji Generalnej (9-17).
3.    Wyślij list na adres Castorama Polska Sp. z o.o., Dział Obsługi Klientów, ul. Krakowiaków 78, 02-255 Warszawa


Pozdrawiamy,

Dział Obsługi Klientów.

ZAMÓW NEWSLETTER
BĄDŹ NA BIEŻĄCO

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Castorama Polska Sp. z o.o. w celach marketingowych, w tym na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowej wysłanej przez Castorama Polska Sp. z o.o. oraz akceptuję regulamin serwisu Castorama.pl

Zapoznałem się z regulaminem subskrypcji