Produkty

W czym przechowywać akcesoria biurowe?

W czym przechowywać akcesoria biurowe?

Uporządkowane biurko to podstawa ergonomicznej pracy. Odpowiednie warunki możemy osiągnąć chociażby poprzez właściwe przechowywanie poszczególnych akcesoriów biurowych. Dzięki temu zawsze szybko znajdziemy to, co jest nam potrzebne.

szuflada w biurku z akcesoriami, porządekJak uporządkować biurko?

Pierwszy krokiem do właściwej organizacji biurka jest pozbycie się wszelkich niepotrzebnych przedmiotów. Przede wszystkim nie powinny się na nim znajdować kubki, talerze, sztućce, paczki ciastek, chipsów czy innych przekąsek. Pamiętajmy, że miejsce wszystkich tych przedmiotów powinno być w kuchni, a bardzo często to właśnie one burzą porządek na biurku, podobnie jak stosy zalegających papierów. Tutaj jednak pojawia się pewien dylemat.

Przechowywać czy wyrzucać?

Kiedy na biurku znajduje się dużo papierów, wśród nich mogą znajdować się bardzo ważne dla nas dokumenty. Stąd też powinniśmy dokładnie sprawdzić każdy element, aby nie pozbyć się czegoś, co może być dla nas niezwykle istotne. Nieważne papiery może oddać na makulaturę bądź też zniszczyć w niszczarce. Jeśli mamy taką możliwość, możemy je też umieścić w piecu czy kominku. Ważne, aby nasze biurko było maksymalnie oczyszczone ze zbędnych rzeczy.

Wszystko na swoim miejscu

Aby zachować pełen porządek i komfort pracy, powinniśmy osobno przetrzymywać poszczególne grupy przedmiotów. Długopisy, ołówki, pisaki i inne akcesoria piśmiennicze możemy umieścić w samodzielnie wykonanych pojemnikach, np. po plastikowych butelkach. Przybory szkolne, takie jak cyrkle czy linijki należy przechowywać w praktycznym, rozkładanym piórniku. Zeszyty należy zaś odpowiednio pogrupować według planu lekcji i umieszczać w szafkach pod biurkiem. Podobnie powinniśmy robić w przypadku notesów – pod ręką należy mieć jedynie ten szuflady biurowe na klucz, przechowywanie dokumentównajważniejszy. W szufladach pod biurkiem warto schować również taśmy klejące i kleje, szczególnie jeśli rzadko ich używamy. W ten sam sposób postępujemy ze zszywaczami czy dziurkaczami. Spinacze, klipsy, pinezki czy przenośną pamięć do kumputera należy przechowywać w specjalnych pudełkach z przegródkami na bardzo drobne elementy. Dokumenty powinniśmy zaś umieszczać w segregatorach lub specjalnych organizerach, które możemy układać piętrowo na blacie biurka, jeśli mamy na to dostatecznie dużo miejsca.

 

Dział Urządzanie

Powiązane artykuły

Urządzamy wygodny system przechowywania w domowym kąciku biurowym

Urządzamy wygodny system przechowywania w domowym kąciku biurowym
Tam, gdzie chcemy pracować się i uczyć, musimy mieć wygodny system do przechowywania. Nie tylko tyczy się to podręcznych książek czy zeszytów, które w...
Czytaj więcej

Jak urządzić pokój dzielony z inną osobą?

Jak urządzić pokój dzielony z inną osobą?
Czy to w przypadku pokoju dla dzieci, czy też stancji studenckiej, dzielone pomieszczenie powinno być w odpowiedni sposób urządzone. Każda z osób, któ...
Czytaj więcej

Form Mixxit – regały, które modelują wnętrze

Form Mixxit – regały, które modelują wnętrze
Kompozycja z dopasowanych do siebie regałów wypełnionych dekoracyjnymi pojemnikami to ciekawy i oryginalny sposób wyposażenia wnętrza w niezbędne miej...
Czytaj więcej

Komentarze

Ocena
2 komentarze
02.04.2016
Ja zrobiłam sobie takie przegródki w szufladzie na różne przybory i akcesoria, żeby się nie plątały, oczywiście na samym blacie mam kubeczek na długopis i pióro, do tego segregatory i taki piętrowy organizer. Na biurko jest miejsce na wszystko i zawsze wiem gdzie co dać
06.11.2015
Mój mąż jest strasznym bałaganiarzem i postanowiłam zorganizować jego biuro, bo strach tam wchodzić. Szukam więc inspiracji, przydatny ten artykuł. Juz wiem co wyrzucę:D

Ocena i komentarz dla:

W czym przechowywać akcesoria biurowe?