Produkty

Deska tarasowa kompozytowa Blooma 2,1 x 14,5 x 220 cm redwood

Kliknij aby powiększyć

Deska tarasowa kompozytowa Blooma 2,1 x 14,5 x 220 cm redwood

Marka: Blooma

Marka: Blooma

Kod: 626964

|
  • 5 lat gwarancji
  • nie wymaga bejcowania ani malowania
  • wyjątkowo trwała i wytrzymała
  • łatwa w montażu
  • dwustronna - ułóż taki wzór, który podoba Ci się bardziej
Doskonałe podłoże tarasowe czy balkonowe możesz wykonać z pomocą deski kompozytowej. Jest to nowoczesny materiał na podłogi znajdujące się na zewnątrz budynków oraz odpowiedni do wykorzystania przy kształtowaniu terenu. Ze względu na unikalny skład deski kompozytowej wykazuje ona zdecydowanie lepsze właściwości niż drewno.

Zamów i odbierz w sklepie za 2 godziny

Zwroty bez problemu

Gwarancja najniższych cen

Gwarancja jakości

Kolor producenta: redwood

Wymiary deski: 145 x 2200 mm

Parametry logistyczne

Grubość deski

21 mm

Wymiary deski

145 x 2200 mm

Wysokość opakowania

2.1 cm

Długość opakowania

14.5 cm

Szerokość opakowania

220 cm

Waga brutto

4.8 kg

Parametry techniczne i użytkowe

Impregnacja

nie dotyczy

Sposób montażu

za pomocą klipsów (brak w zestawie)

Obszary zastosowania

do różnych projektów z zakresu tworzenia tarasów i kształtowania krajobrazu

Parametry indywidualne

Gwarancja

5 lat

Marka

Blooma

Seria

Oder

Nr referencyjny

D145/21N-R

Parametry fizyczne i wizualne

Kolor producenta

redwood

Wykończenie

dwustronnie ryflowana

Materiał wykonania

kompozyt: polietylen, pulpa ryżowa, żywice
Jeśli właśnie aranżujesz swoją posesję, może przydać Ci się prezentowana deska kompozytowa. Jej powierzchnia nie tylko elegancko się prezentuje, ale i jest odporna na wszelkie zjawiska atmosferyczne, a także uszkodzenia mechaniczne. Z łatwością zachowasz jej wygląd przez długi czas – można ją łatwo czyścić za pomocą wody z detergentem. Dzięki unikalnemu wykonaniu deska z kompozytu jest trwalsza niż drewno i wykazuje odporność na poddawanie się pleśni czy grzybom. Produkt został wykończony w kolorze redwood, dlatego możesz za jego pomocą wyróżnić swoją posesję i stworzyć elegancki taras, balkon czy werandę. Deska kompozytowa jest nowoczesnym materiałem, który wykorzystasz w swoim ogrodzie czy na terenie firmy i budynku użyteczności publicznej.
Ocena
24 komentarze
08.07.2019
W moim przypadku deska kompozytowa wytrzymała dokładnie 1 sezon (od wakacji do wakacji). Ciężko mi ocenić jak zachowywała się w mrozy, czy przypadkiem już wtedy nie zaczął się proces erozyjny, ale czerwcowych upałów taras wykonany z tego materiału nie przetrwał. Deski powyginały się i w wielu przypadkach zaczęły pękać wzdłuż oraz wypadły dziury. Kilka desek wymieniłem, ale to chyba nie zatrzyma procesu niszczenia. Trochę jest w tym mojej winy bo legary ułożyłem co ok. 40 cm a nie co 30 cm (jak jest zalecane), ale to pokazuje jaki jest minimalny margines tolerancji i jaka jest faktyczna wytrzymałość tej deski. W mojej opinii żadna deska drewniana tak się nie zachowa. Gorąco nie polecam tego produktu.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za opinię. Przykro nam, jeśli spotkała Pana taka sytuacja. Zachęcamy do jej konsultacji z pracownikiem sklepu, który pomoże ustalić jakie kroki można podjąć w tej sprawie.

02.07.2019
Deski przywieziono zamówionym transportem na palecie. Po rozładunku okazało że są częściowo mokre. Instrukcja użytkowania dotycząca m.in. desek, pod zestawem montażowym, na stronie sklepu mówi wyraźnie cyt.:” (…) muszą być przechowywane w suchym i dobrze wietrzonym pomieszczeniu (…)”.
Zapach oraz biały pył na deskach, wyglądający jak odchody zwierząt też od razu mnie zdziwił, nie wiem czy to wina zwierząt rezydujących w z magazynie zlokalizowanym na zewnątrz sklepu, czy mocznik wytwarzał się w związku z błędem w procesie technologicznym produkcji desek kompozytowych (nasłonecznienia i reakcji z wilgocią). Po próbie wyczyszczenia plam od wilgoci z powierzchni deski, zostawał oryginalny kolor na ścierce. Czy znowu jakiś błąd w produkcji? Po zdjęciu nalepki z kodem kreskowym pojawił się ponownie nalot, tylko zielony. Jeśli chodzi o wygięcie desek to 15% z partii jest lekko odkształcona. Pewnie przyczyną było znowu metoda magazynowania. Nie dopuszczalne dla mnie jest aby przekazać klientowi tak zanieczyszczony towar.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry. Jest nam niezmiernie przykro, jeśli spotkała Pana(ią) opisana sytuacja. Kwestię tę niezwłocznie przekażemy odpowiednim osobom z działu kontroli jakości celem weryfikacji wspomnianych przez Pana(ią) parametrów. Przypominamy również, że przysługuje Panu(i) prawo do reklamacji produktu wadliwego, osobiście, w wiadomości e-mail lub telefonicznie, w dowolnym sklepie Castorama.

25.07.2018
Piękny odcień idealne na mój taras...kompozyt zdecydowanie wygrywa z tarasem z kostki betonowej
28.07.2017
Zdecydowanie lepszy materiał niż drewno bo wytrzyma na lata
22.07.2017
E tam, nie tylko tarasowa, można ją położyć także na balkonie! Też spoko patent
28.09.2019
Generalnie są Ok ale niestety deski po roku straciły kolor. Wyblakły na słońcu. To raczej nie nadaje się na taras ja ma wskazywać nazwa produktu. Trudne do zrozumienia jest także to ,że są na prawej stronie ponaklejane naklejki które trudno się usuwa i zostają po tym ślady. Producentowi proponuję naklejanie etykiet od dołu deski.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami tą opinią. Przykro nam, jeśli spotkała Pana taka sytuacja. Przyjrzymy się bliżej kwestii umiejscowienia naklejek, przypominamy również o możliwości złożenia reklamacji produktu wadliwego, czego dokonać można w dowolnym sklepie Castorama. 

27.09.2019
Krucha odpękuje , taras do zwinięcia stracone bardzo duże pieniądze zakup deski to tylko część kosztów klipsy montaż dramat nawet po złożeniu reklamacji nie ma mowy o odzyskaniu pieniędzy
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za opinię. Przykro nam, jeśli deska nie spełniła Pana oczekiwań. W przypadku produktów wadliwych naszym Klientom przysługuje prawo do złożenia reklamacji, prosimy o kontakt z dowolnym sklepem Castorama celem ustalenia jej zakresu. 

07.08.2019
Kupiłem deskę w kolorze szarym,lecz brak w tym kolorze listwy wykończeniowej kątowej -nawet nie mogłem zamówić-bo brak w magazynie centralnym.Dodatkowo ta listwa,ma takie wymiary,że po założeniu na deskę i legar (oczywiście wszystko z serii blooma) wystaje jeszcze centymetrowa część legara ,oczywiście brązowego(szary nie dostępny).To jakaś parodia,"doradcy" tak zwani uczą się od klienta co do czego nie pasuje a taka weryfikacja powinna być przeprowadzona po wprowadzeniu towaru do sprzedaży.
Zaraz odpiszecie,że do wykończenia można śmiało zastosować listwę płaską,ale od razu odpowiadam,że taka nie nadaje się na wykończenie stopni schodowych,poza tym w innym przypadku, po przykręceniu odstaje! a kątowa licuje deskę z legarem,no ale jest za krótka by legar i deskę przykryć. Nie polecam!
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, uprzejmie dziękujemy za tę opinię. Jest nam niezmiernie przykro, jeśli spotkała Pana opisana sytuacja, a w jej efekcie nie ma Pan możliwości wykończenia tworzonej konstrukcji. Opisaną przez Pana sprawę przekażemy odpowiednim osobom celem jej weryfikacji. Przypominamy również, że naszym Klientom przysługuje prawo do zwrotu towaru. Jeśli zdecyduje się Pan z niego skorzystać, zachęcamy do konsultacji z jednym z naszych doradców fachowych z działu Ogród, który postara się pomóc Panu tak skompletować wszystkie potrzebne elementy konstrukcji, aby jej budowa przebiegła bez przeszkód.

04.08.2019
Podzielam opinię że taras ładnie wygląda z tej deski Cena jest również przystępna,ale to jest koniec zalet niestety Deska jest bardzo krucha W momencie gdy ktoś usiądzie na krześle które jest ustawione bliżej krawedzi deski natychniast się wykrusza Troche jest to irytujące gdy trzeba gościom zwracać uwagę żeby ustawiali krzesło dokładnie na środku deski Mam już dwie sztuki do wymiany
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za tę opinię. Przykro nam, jeśli zakupione produkty spełniły Pana oczekiwania jedynie w zakresie ich estetyki oraz ceny. Jednocześnie przypominamy, że w takich sytuacjach Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Można tego dokonać osobiście, odwiedzając dowolny sklep Castorama lub kontaktując się ze sklepem drogą telefoniczną. Nasz zespół chętnie Panu pomoże w rozwiązaniu tej sytuacji. Zachęcamy do skorzystania z tej możliwości.

03.07.2019
Jestem bardzo zadowolony z zakupu tej deski, porządna, ładnie wygląda, łatwo się ją kładzie, nic nie pęka;) wcale nie śmierdzi przy upale jak pisali inni użytkownicy, polecam.
  1. Poprzednia
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  • Porady
    i wskazówki

  • Ogród

    Jak pielęgnować posadzkę tarasową wykończoną deską kompozytową?

  • Ogród

    Jak wybudować i urządzić taras?

  • Ogród

    Naprawa i przygotowanie tarasu do zimy

Ocena i komentarz dla:

Deska tarasowa kompozytowa Blooma 2,1 x 14,5 x 220 cm redwood