Zamów i odbierz

Zamów i odbierz to usługa która pozwoli Ci na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej www.castorama.pl a później odbiór w sklepie.

Jak kupić produkt online i odebrać go w sklepie?

Na stronie każdego produktu znajdziesz przycisk „Dodaj do koszyka”. Po kliknięciu możesz kontynuować zakupy albo przejść do koszyka i zobaczyć wszystkie dodane przez ciebie produkty.

  • icon
    Wybierz towar na castorama.pl z metodą odbioru w sklepie
  • icon
    Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “Przelewy24”
  • icon
    Odbierz zamówienie w Castomacie lub w strefie Click&Collect
icon
Wybierz towar na castorama.pl z metodą odbioru w sklepie
icon
Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “Przelewy24”
icon
Odbierz zamówienie w Castomacie lub w strefie Click&Collect

Jak odebrać produkt?

Zamówienie będzie możliwe do odbioru bezpośrednio w sklepie w strefie Click&Collect lub w urządzeniu Castomat (w zależności od gabarytu zamówionych towarów i dostępności skrytek), znajdującym się na terenie lub w najbliższym otoczeniu sklepu Castorama, w którym złożono zamówienie. Informację o sposobie odbioru otrzymasz w wiadomości mailowej i/lub w wiadomości SMS. Gdy udajesz się do sklepu po odbiór, nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia.

Kiedy moje zakupy "Zamów i odbierz" będą do odebrania w wybranym przeze mnie sklepie?

Dla większości klientów wybrane artykuły będą gotowe do odbioru już po dwóch godzinach (dla zamówień złożonych z odpowiednim wyprzedzeniem przed zamknięciem sklepu).


  • Co jeśli chciałbym/chciałabym zwrócić moje zamówienie?

    Zamówienia "Zamów i odbierz" mogą być zwracane do każdego sklepu Castoramy.

 

  • Co jeśli nie odbiorę mojego zamówienia w przeciągu 7 dni?

    Po 7 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze.

 

  • Jak długo mogę zwracać zamówione produkty?

    Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na zwrot zamówionych produktów. Wszystkie zwroty muszą być dokonane w sklepach.

 

  • Jak i kto może zmienić adres dostawy do sklepu dla metody "Zamów i odbierz", gdy zamówienie zostało już złożone?

    Gdy złożono już zamówienie metodą "Zamów i odbierz" i wybrano sklep do odbioru, klient nie może zmienić punktu odbioru. Jeśli chce odebrać przedmiot w innym sklepie, powinien anulować bieżące zamówienie oraz złożyć nowe zamówienia.

 

  • Co jeśli zamówię produkty, a ich nie opłacę?

    Po 7 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane.


Usługi dostępne przy odbiorze w sklepie
1
Castomaty
2
Strefa Click&Collect
3
Pomoc w załadunku
1
Castomaty
2
Strefa Click&Collect
3
Pomoc w załadunku
1

Castomaty

Dzięki Castomatom możesz zaoszczędzić czas i zyskać większą niezależność podczas zakupów. Nie musisz czekać w kolejkach czy dostosowywać się do godzin otwarcia sklepu - teraz możesz odebrać swoje zamówienie w dogodnym dla Ciebie czasie.

CastomatCastomatCastomatCastomat

Jak odebrać produkty w Castomacie?

  • icon
    Poczekaj na wiadomość z kodem odbioru PIN
  • icon
    Odbierz w ciągu 48h z Castomatu dostępnego 24/7
icon
Poczekaj na wiadomość z kodem odbioru PIN
icon
Odbierz w ciągu 48h z Castomatu dostępnego 24/7

Warto wiedzieć:

  • Odbierając paczkę wystarczy, że zeskanujesz otrzymany kod QR lub wpiszesz kod PIN i otworzy się Twoja skrytka z zamówieniem.
  • Jeżeli nie uda Ci się odebrać zamówienia z Castomatu w ciągu 48h, zostanie ono przeniesione do strefy Click&Collect, gdzie będziesz mieć dodatkowe 5 dni na jego odebranie w godzinach otwarcia sklepu. Gwarantujemy tym samym odbiór towaru do 7 dni
  • Największe skrytki są zaprojektowane tak aby zmieścił się wózek klientowski, skąd łatwo przetransportować towary o dużych gabarytach prosto do samochodu.
  • CastomatCastomatCastomatCastomat
  • CastomatCastomatCastomatCastomat
  • CastomatCastomatCastomatCastomat
CastomatCastomatCastomatCastomat
CastomatCastomatCastomatCastomat
CastomatCastomatCastomatCastomat
2

Strefa Click&Collect

Strefa Click&Collect w Castoramie umożliwia odbiór zamówień złożonych na castorama.pl bezpośrednio w sklepie. Zamówienia trafiają tutaj, jeśli ich gabaryty nie pozwalają na umieszczenie w Castomacie lub gdy brak jest wolnych skrytek. Odbiór jest możliwy w godzinach otwarcia sklepu. Wystarczy udać się do specjalnie wyznaczonej strefy Click&Collect, gdzie pracownik sklepu wyda zamówienie.

3

Pomoc w załadunku

Castorama oferuje swoim klientom pomoc w załadunku towarów:

Oszczędność czasu i wysiłku
 

Nasza usługa załadunku jest dostępna dla wszystkich klientów dokonujących zakupów w naszym sklepie. Jeśli potrzebujesz pomocy przy przeniesieniu i załadunku zakupionego towaru do samochodu, nasi pracownicy chętnie Ci w tym pomogą. Rozumiemy, że transport dużych i ciężkich przedmiotów może być wyzwaniem, dlatego nasi specjaliści zajmą się tym za Ciebie, abyś mógł cieszyć się swoimi zakupami bez dodatkowego stresu. Naszym celem jest zapewnienie wygodnych zakupów, minimalizując Twój wysiłek i oszczędzając Twój czas.

Bezpieczeństwo i ochrona towarów
 

Podczas załadunku nasi pracownicy zadbają o ochronę towarów przed uszkodzeniem podczas transportu, dobierając odpowiedni sposób zabezpieczenia produktów w zależności od ich rodzaju i wagi, a także optymalnie rozmieszczając towar na samochodzie. Nasz personel wie, jak odpowiednio zabezpieczyć towar do transportu. Bez problemu zapakują wszelkiego rodzaju materiały budowlane, takie jak drewno, płyty gipsowo-kartonowe, cegły, cement czy farby.

Załadunek na samochody klientów to jedna z wielu usług, które oferujemy w naszym markecie z materiałami budowlanymi. Jesteśmy dumni z możliwości pomocy naszym klientom i zapewnienia im kompleksowej obsługi podczas całego procesu zakupowego.

1
Castomaty