Produkty

Panele podłogowe winylowe GoodHome 30,5 x 61 cm beige stone

Kliknij aby powiększyć

Panele podłogowe winylowe GoodHome 30,5 x 61 cm beige stone

Marka: GoodHome

Marka: GoodHome

Kod: 319013

|
  • odporny na plamy
  • odporny na wodę
  • nie blaknie w wyniku ekspozycji na promienie słoneczne
  • łatwy montaż
  • wysoka jakość
Panel podłogowy winylowy GoodHome płytka beige stone to produkt, który pozwoli na szybkie wykończenie podłogi w budynku mieszkalnym. Panel jest odporny na plamy i wodę. Dzięki odporności na promienie słoneczne na długo zachowuje swój kolor. Zapoznaj się również z innymi panelami winylowymi, które udostępniliśmy dla Ciebie w naszej ofercie.
Wszystko na raty
RRSO 0%

Zwroty bez problemu

Gwarancja najniższych cen

Gwarancja jakości

Główne Cechy

  • Gwarancja

    Gwarancja

Parametry logistyczne

Długość opakowania

62 cm

Waga brutto

5.1 kg

Szerokość opakowania

31.5 cm

Wysokość opakowania

1.7 cm

Wymiary paneli

30,5 x 61 cm

Grubość paneli

2 mm

Liczba sztuk w opakowaniu

7

Ilość m2 w opakowaniu

1,30 m2

Parametry techniczne i użytkowe

Obszary zastosowania

pomieszczenia mieszkalne

Grubość warstwy ścieralnej

0,15 mm

Sposób montażu

samoprzylepne

Parametry indywidualne

Seria

Poprock

Marka

GoodHome

Gwarancja

5 lat

Informacje dodatkowe

do średnio/mało użytkowanych pomieszczeń

Nr referencyjny

PS015TD001

Parametry fizyczne i wizualne

Materiał wykonania

PCV

Kolor producenta

beige stone
Panel podłogowy winylowy GoodHome 30,5 × 61 cm płytka beige stone jest utrzymana w beżowym odcieniu. Idealnie komponuje się w klasycznym wystroju wnętrza. Produkt ten nadaje się do stosowania w pomieszczeniach mieszkalnych o średnim lub małym ruchu. Panel podłogowy winylowy GoodHome płytka beige stone jest wykonany z PVC. Dzięki temu wykazuje odporność na wodę i plamy. Utrzymanie tej jasnej płytki w czystości nie będzie dla Ciebie problemem. Montaż tego materiału jest niezwykle prosty. Panele są samoprzylepne. Wystarczy przykleić je do podłoża i korzystać z trwałego, a zarazem ekonomicznego rozwiązania. Płytka jest częścią serii Poprock. Pozostałe produkty z niej znajdziesz w naszej ofercie. Wybierz wzór, który najbardziej Ci odpowiada.
Ocena
6 komentarzy
02.04.2020
Najgorsze panele jakie widziałem A mam doświadczenie 20 letnie rysują się zamki łamią się jak zapałki panele warte może 10 groszy za m2 albo nawet mniej
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za opinię oraz przekazanie nam swoich spostrzeżeń. Bardzo nam przykro, jeśli zakupione panele nie spełniły Pana oczekiwań w zakresie ich jakości. Jednocześnie przypominamy, że w przypadku produktów objętych gwarancją wszystkim naszym Klientom przysługuje prawo do złożenia reklamacji, co można zrobić w dowolnym, wybranym przez siebie sklepie Castorama - niekoniecznie w tym, w którym miał miejsce zakup. Zachęcamy serdecznie do skorzystania z tej możliwości. Dołożymy wszelkich starań, by Pana zgłoszenie zostało rozpatrzone najszybciej jak to możliwe.

24.11.2019
Nie polecam , położyłem u siebie 65 m2 tych paneli na równą posadzkę zgodnie z instrukcją . Krótkie boki paneli wypinają się i ruszają podczas chodzenia . Bardzo podatne na zarysowania przy dzieciach ( kółka zabawek dosłownie masakrują powierzchnie ). Winyl tylko w nazwie a tak naprawdę to po prostu PCV - plastik .
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za pozostawienie opinii. Jest nam niezmiernie przykro, jeśli spotkała Pana taka sytuacja. Uprzejmie informujemy, że PCV lub PVC to polichlorek winylu, którego zwyczajowa nazwa to właśnie winyl. Przypominamy również, że nasi Klienci mają prawo złożyć reklamację produktu wadliwego w dowolnym sklepie Castorama. Wszelkich szczegółowych informacji udzieli pracownik wybranego sklepu.

09.11.2019
Panele kupiliśmy z przeznaczeniem do kuchni na obecnie położonych płytkach. Nie chcieliśmy skuwać idealnie równej podłogi i szukaliśmy rozwiązania szybkiego, łatwego w montażu i z nowoczesnym designem. Panele są solidne, pięknie się prezentują, wzór jest nowoczesny i elegancki. Są bardzo przyjemne pod stopą, nie są zimne jak płytki i antypoślizgowe. Montaż jest naprawdę banalny, wystarczy dokładnie podążać za instrukcją, podaną przez producenta, ewentualnie poszukać filmików instruktażowych. Kładliśmy je pierwszy raz, jesteśmy totalnymi laikami jeżeli chodzi o remonty i daliśmy radę. System klik jest podobny do standardowych paneli, trzeba być jednak delikatnym bo pióra potrafią się wygiąć (mieliśmy jeden panel straty). Bardzo dużym plusem jest to cienkość produktu, nie trzeba nic kleić. Przecina się je nożykiem tapeciakiem jeżeli jest taka potrzeba. Producent sugeruje zastosowanie podkładu, tak więc zrobiliśmy ale zakupiliśmy go przez internet "na metry" dokładnie tyle ile potrzebowaliśmy. Ogólnie super sprawa kiedy nie chce się robić w domu bałaganu, a taką podłogę dużo łatwiej "wymienić kiedy za parę lat się znudzi, a o to nam chodziło.
16.09.2019
Całe mieszkanie sam zrobiłem od podstaw, aż przyszedł czas na te panele. Co za badziew! Powinienem iść do Castoramy i oddać wszystkie łącznie z tymi które już ułożyłem i dociąłem. Te zapięcia łamią się jak zapałki i ogólnie panele są bardzo delikatne. Tandeta jakich mało! Daje im ostatnia szansę za dwa dni jak ochłonę, bo już płytki się łatwiej układało niż to... 1/5 to i tak za dużo.
I proszę nie pisać tych waszych formułek kopiui wklej tylko chcecie zachować twarz to oddajcie kasę za całe panele
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami tą opinią. Przykro nam, jeśli spotkała Pana taka sytuacja i panele nie spełniły Pana oczekiwań. Kwestia ta zostanie przekazana producentowi celem weryfikacji. Jednocześnie przypominamy o możliwości złożenia reklamacji w dowolnej Castoramie, do czego zachęcamy.

31.07.2019
Przed chwilą właśnie te wspaniałe panele zerwałem z podłogi. nie da się tego ułożyć. Dwa dni męki przy układaniu 8 m2, 40% z nich przy próbie montażu wyłamuje się. Pióro i wpust grubości włosa. po prostu plastikowa tandeta. Nie jest to pierwsza podłoga jaka układałem, ale takiego bubla nie widziałem w życiu. 600,00 PLN w błoto, ale trudno, człowiek się uczy na błędach. Jeżeli Castorama chce zachować dobre imię to lepiej niech wycofa ten produkt ze sprzedaży. Zaoszczędzi to nerwów innym klientom, którzy rozważają zakup tego wyrobu.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za ten komentarz na temat paneli. Jest nam bardzo przykro, jeśli spotkała Pana taka sytuacja. Prosimy o kontakt z pracownikiem działu Reklamacje w dowolnym sklepie Castorama - nie musi być to sklep, w którym dokonał Pan zakupu.

30.06.2019
Panele wyglądają ładnie, ale jakość do ceny to tragedia: przy układaniu łamią się piórka, przy cięciu odpryski (a na opakowaniu napis easy cut). Do tego przy układaniu lekko się zadzierają. Chyba skusiłabym się na jakiś tańszy produkt.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za ten komentarz. Przykro nam, jeśli spotkała Panią taka sytuacja. Zachęcamy do konsultacji tej sprawy z doradcą, który postara się odnaleźć prawdopodobną przyczynę oraz rozwiązanie tej kwestii. Przypominamy jednocześnie o możliwości złożenia reklamacji wadliwego produktu, dokonać tego można w dowolnym sklepie Castorama.

  • Porady
    i wskazówki

  • Wykończenie

    Podłogowy zawrót głowy!

  • Wykończenie

    Nowoczesne panele podłogowe – wybór i zastosowanie

  • Wykończenie

    Ranking paneli podłogowych – sprawdź, jakie są najlepsze

Ocena i komentarz dla:

Panele podłogowe winylowe GoodHome 30,5 x 61 cm beige stone