Produkty

Zwrot towaru

Jeżeli produkt jest wadliwy zapewniamy pomoc przy jego naprawie lub wymianie. Działamy zgodnie z naszą najlepszą wiedzą fachową doświadczeniem i profesjonalizmem, by uciążliwości związane z wadą produktu były dla Ciebie jak najmniejsze.

W każdym przypadku prosimy Cię o kontakt z działem serwis w dowolnym sklepie Castoramy
Nasi doradcy udzielą Ci wszelkiej niezbędnej pomocy.
Gdy składasz reklamacje powinieneś dostarczyć produkt do sklepu. Wyjątek stanowią produkty, których charakter lub montaż uniemożliwia transport; w tym przypadku zgłoś jedynie reklamację - nasz doradca powie, jak będziemy dalej postępować. Pamiętaj również o przedstawieniu dowodu zakupu, a ponadto jeżeli korzystasz z uprawnień wynikających z gwarancji - powinieneś dostarczyć kartę gwarancyjną. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Kodeksem cywilnym.

Jak dokonać zwrotu

  • Przejdź do zakładki
    moje konto
    1

  • Wybierz z listy "zwroty" 2

  • Wybierz produkty
    do zwrotu
    3

  • Wybierz opcję
    transportu
    4

FAQ

Co jeśli chciałbym/chciałabym zwrócić moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia mogą być zwrócone w dowolnym sklepie Castorama Polska lub jest możliwy zwrot za pomocą formularza po odbiorze zamówienia.

Jaki jest termin dokonania zwrotu towarów zakupionych na stronie castorama.pl?

Nie ma ograniczonego czasu na zwrot towaru.

Czy zwracany jest koszt dostawy do klienta.

Jeżeli zwrot dokonywany jest po upływie 14 – dniowego terminu od dostarczenia produktu i nie jest dokonywany w ramach ustawowych uprawnień konsumenta, lecz na podstawie dodatkowego uprawnienia przyznanego przez Castorama: (https://www.castorama.pl/castorama/nasze-zobowiazania/). Castorama nie zwraca w tym przypadku kosztów dostawy produktów. Produkty powinny być zwrócone w oryginalnych opakowaniach. Zwrot ceny zwracanych produktów nastąpi po ich przekazaniu do sklepu i potwierdzeniu przez sklep.