Mój sklep: Nie wybrano sklepu
Bold_Markets_Block_Markets_Select

Castorama

 

Kontakt

Formularz Kontaktowy

tel.  / 

Godziny otwarcia

pon.-pt.

sobota

niedziela

Sklep jest zamknięty w dni świąteczne

Zamów online i odbierz w sklepie

zamow i odbierz
"Zamów i Odbierz" to usługa która pozwoli Ci na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej www.castorama.pl a później odbiór ich w wybranym przez Ciebie sklepie.

Większość wybieranych produktów przez naszych klientów będzie dostępna już następnego dnia, 7 dni w tygodniu.

 

Jak kupić produkt online i odebrać go w sklepie?

Na stronie każdego produktu znajdziesz czerwony przycisk „Dodaj do koszyka”. Po kliknięciu możesz kontynuować zakupy albo przejść do koszyka i zobaczyć wszystkie dodane przez ciebie produkty.

1

Wybierz towar na castorama.pl

Tysiące produktów w jednym miejscu

2

Zapłać bezpiecznie dzięki systemowi “przelewy 24”

Dostęp do sklepu internetowego o dowolnej porze

3

odbierz zamówienie
w sklepie

Gotowe zamówienie odbierzesz w dogodnym dla Ciebie czasie

Jak odebrać produkt?

Po złożeniu zamówienia, wyślemy Ci email z jego podsumowaniem. Gdy towar będzie gotowy do odbioru w wybranym sklepie, otrzymasz kolejną wiadomość (przez e-mail oraz SMS) zawierającą numer PIN .
Gdy pojawisz się w sklepie po odbiór, nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia oraz numeru PIN. Sprawdzimy szczegóły i wydamy Ci Twoje zakupy.

Kiedy moje zakupy "Zamów i odbierz" będą do odebrania w wybranym przeze mnie sklepie?

Dla większości klientów wybrane artykuły będą dostępne już następnego dnia.


“Zamów i odbierz” faq

  • Co jeśli chciałbym/chciałabym zwrócić moje zamówienie?

    Zamówienia "Zamów i odbierz" mogą być zwracane do każdego sklepu Castoramy.

  • Co jeśli nie odbiorę mojego zamówienia w przeciągu 14 dni?

    Po 14 dniach Twoje zamówienie zostanie anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze.

  • Jak długo mogę zwracać zamówione produkty?

    Po odebraniu zamówienia masz 14 dni na zwrot zamówionych produktów.
    Wszystkie zwroty muszą być dokonane w sklepach.

  • Jak i kto może zmienić adres dostawy do sklepu dla metody "Zamów i odbierz",
    gdy zamówienie zostało już złożone?

    Gdy złożono już zamówienie metodą "Zamów i odbierz" i wybrano sklep do odbioru, klient nie może zmienić punktu odbioru. Jeśli chce odebrać przedmiot w innym sklepie, powinien anulować bieżące zamówienie oraz złożyć nowe zamówienia.

  • Czy Castorama może anulować moje zamówienie?

    Złożone zamówienie nie może być zmieniane do czasu , aż będzie dostępne do odbioru w sklepie. W tym momencie możesz zażądać zwrotu pieniędzy o ile nie potrzebujesz zamówionego produktu jednakże nie jesteśmy w stanie go anulować, aż do pojawienia się produktu w wcześniej zadeklarowanym sklepie.

  • Co jeśli zamówię produkty, a ich nie opłacę?

    Następnego dnia Twoje zamówienie zostanie anulowane