Produkty

Drzwi zewnętrzne stalowe Jowisz Auriga Slim 90 prawe antracyt

Kliknij aby powiększyć

Drzwi zewnętrzne stalowe Jowisz Auriga Slim 90 prawe antracyt

Kod: 923546

|
  • produkt polski
  • wysokiej klasy okleina odporna na warunki atmosferyczne
  • ocieplone styropianem
  • kompletne wyposażenie
  • wysoka jakość produktu
Drzwi Jowisz z pewnością zadowolą każdego użytkownika swoimi doskonałymi właściwościami wytrzymałościowymi. Jest to model zewnętrzny, dlatego jest odporny na szkodliwe działanie wilgoci, promieniowania słonecznego oraz niskich i wysokich temperatur. Produkt posiada elegancki kolor antracyt, lecz w naszej ofercie znajdziesz też skrzydła w innych odcieniach.
Wszystko na raty
RRSO 0%

Zwroty bez problemu

Gwarancja najniższych cen

Gwarancja jakości

Kolor producenta: antracyt

Strona otwierania: prawa

Główne Cechy

  • Gwarancja

    Gwarancja

  • Typ otwierania

    Typ otwierania

Parametry logistyczne

Wysokość opakowania

203 cm

Długość opakowania

5.6 cm

Szerokość opakowania

95 cm

Waga brutto

22 kg

Rozmiar zewnętrzny (z ościeżnicą)

1002 mm

Grubość

56 mm

Parametry techniczne i użytkowe

Obszary zastosowania

budownictwo

Strona otwierania

prawa

Przenikalność cieplna drzwi

1,8 W/m2K

Liczba zamków

2 - podstawowy 3-bolcowy zamek na wkladkę patentową oraz dodatkowy 3-bolcowy zamek na wkładkę

Akcesoria w zestawie

klamka, rozetki, wkładki oraz próg aluminiowy

Ościeżnica w komplecie

tak

Parametry indywidualne

Seria

Jowisz Auriga Slim

Typ przeszklenia

szyba mleczna

Gwarancja

2 lata

Informacje dodatkowe

do zastosowania w budynkach mieszkalnych i przemysłowych

Parametry fizyczne i wizualne

Materiał wykonania

stal

Kolor producenta

antracyt

Wykończenie

folia PVC

Wypełnienie

styropian
Drzwi Jowisz stosowane są na świeżym powietrzu – możesz je wykorzystać podczas tworzenia wejścia do swojego mieszkania lub rozmaitych budynków na Twojej posesji, takich jak garaże, warsztaty oraz komórki. Model w kolorze antracyt prezentuje się wyjątkowo atrakcyjnie oraz nowocześnie, a zatem z powodzeniem połączysz go z odważnymi kolorami elewacji. Drzwi zostały przystosowane do warunków panujących na świeżym powietrzu, dlatego nie będą niszczały pod wpływem opadów atmosferycznych, skrajnych temperatur oraz długotrwałego promieniowania UV. Są również odporne na uszkodzenia mechaniczne – wszystko to sprawia, że zachowują swój nienaganny wygląd przez długi czas. W ofercie znajdziesz także drzwi w innych odcieniach i rozmiarach, więc łatwo dopasujesz je do swoich oczekiwań.
Ocena
25 komentarzy
11.11.2019
Kupiłam drzwi w Krakowie na pilotów. Drzwi nie kompletne bez klamek bez zamków. Dobrze że nie kazała Od razu montować bo było by kiepsko. Zobaczymy jakie jeszcze niespodzianki wynikną przy montażu.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za informację. Przykro nam, jeśli otrzymała Pani drzwi bez akcesoriów. Prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem w celu ich uzupełnienia.

16.08.2018
Drzwi zakupione w sobotę w salonie na Bielanach Wrocławskich i umówione w transporcie na poniedziałek - nie dojechały. Po kontakcie telefonicznym okazało się, że jedno skrzydło jest uszkodzone. Po obejrzeniu na miejscu okazało się, że uszkodzenie jest do wyrównania, wiec drzwi zostały zrabatowane i transport umówiony na wtorek. We wtorek przyjechały dwie pary drzwi, OBIE uszkodzone, w tym jedne poważnie. Zapewniono mnie, że w czwartek drzwi zostana wymienione, czwartek nastał - brak kontaktu ze strony sklepu, czy też kuriera.
Gdybyśmy wiedzieli, że obie pary są uszkodzone od razu udalibyśmy się gdzie indziej - czujemy się oszukani.
28.05.2020
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!!!!!! Wytrzymały niespełna 3 lata,do gwarancji było jako tako ,ale jak minęła gwarancja ,zaczęły się problemy ,drzwi zaczęły się rozwarstwiać a cześć z zawiasami zaczęła sobie osobno pracować,Bedąc dziś w castoramie w serwisie z prośba aby pomóc mi skontaktować się z producentem w celu porady jak da się naprawić te drzwi,Pani odrzekła że minęła gwarancja i drzwi mogę dać sobie na ŚMIETNIK.Dlatego dobrze trzeba sie zastanowić czy warto wydać 1100 zl na 2do3 lat na drzwi i znowu wymieniać.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za podzielenie się z nami opinią po zakupie. Bardzo nam przykro, jeśli spotkała Pana opisana sytuacja. Zależy nam na tym, aby udzielić Panu wsparcia, dlatego prosimy o kontakt poprzez formularz kontaktowy, dostępny na stronie: www.castorama.pl/sklepy

19.01.2020
Drzwi ładne, wyglądające na sporo droższe. Montaż bezproblemowy, majstry wręcz chwalili. Tak przetrwaliśmy 7 miesięcy. Zaczął sie okres spadków temepratury i pojawiła sie wilgoć na drzwiach po nocy. Zimą występuje przemarzanie futryny i wokół szyby, zamki pływają.
To sa drzwi wewnątrz budynkowe a nie zewnętrzne, o tym nie informuje obsługa sklepu- tylko w tym przypadku warto je kupić.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za tę opinię. Cieszymy się ogromnie, że drzwi spełniły Pańskie oczekiwania. Przykro nam, jeśli spotkała Pana opisana sytuacja. Zależy nam na udzieleniu Panu wsparcia, dlatego zachęcamy do kontaktu z doradcą fachowym z działu Budowlanego. Wyjaśni on zasady składania reklamacji w takich przypadkach oraz poinstruuje w jaki sposób może Pan tego dokonać. Informujemy również, że drzwi opisane są przez producenta jako zewnętrzne.

15.01.2020
Nie ma regulacji w zawiasach i drzwi o pol centymetra sa nizej i chodza opornie a ku gorze jest szpara na to pol centymetra???? Co mam zrobic?
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za informację. Przykro nam, jeśli nie może Pani wyregulować drzwi. Prosimy o kontakt, osobisty lub telefoniczny, z dowolnym sklepem Castorama. Po połączeniu z działem Budowlanym, w asortymencie, którego znajdują się drzwi, doradca fachowy udzieli Pani wsparcia w zakresie rozwiązania opisanej kwestii zawiasów, ich regulacji i rozwiązania tej kwestii. Lista numerów kontaktowych do naszych sklepów znajduje się pod adresem: www.castorama.pl/kontakt

02.01.2020
Umyłem drzwi karcherem i odpadł spory płat okleiny jakieś 80 cm od dołu wiem moja wina czy można kupić taką okleinę i samemu okleić
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za komentarz. Jest nam niezmiernie przykro, jeśli spotkała Pana opisana sytuacja, kiedy chciał Pan zadbać o czystość drzwi. Zachęcamy do konsultacji z doradcą fachowym z działu budowlanego, który dołoży wszelkich starań, aby zaproponować Panu jak najlepsze w tym przypadku rozwiązanie opisanej kwestii. Z doradcą skontaktować się można na kilka sposobów: telefonicznie lub osobiście, udając się do wybranego sklepu Castorama.

26.12.2019
Kupiłem, przywiozłem, zamontował mi znajomy który zamontował już setki drzwi. Wszysto działa super lekko sie zamykają idealnie pasuja do futryny, zamki pracuja idealnie.
Sielanka trwała do pierwszych przymrozkow, mianowicie pomiędzy drzwiami a futryną skrapla sie woda jest jej calkiem sporo. Zamki wręcz pływają. Poczatkowo myslalem ze to kwestia zbyt niskiej temp.(ok 10st.) Wewnątrz budynku podkrecilem do ok 25 stopni, bez zmian. Dodam ze drzwi sa zamontowane poprawnie tj opianowane, z zewnątrz futryna docieplona 10 styropianem uszczelki dobrze przylegają. Dzwonilem po montera ...stwierdzil ze w skrajnych rantach drzwi brakuje ocieplenia, brak stropianu. Pojechlem do castoramy dokupilem dodatkowe uszczelki sylikonowe diall, zamontowałem (bo co mi zostało?). Efekt bez zmian. Droga castoramo co mam zrobić???
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy uprzejmie za pozostawiony komentarz. Miło nam, że drzwi spełniają większość Pana oczekiwań. Chcielibyśmy uprzejmie poinformować, że w przypadku produktów wadliwych lub niespełniających założeń producenta przysługuje Panu prawo do złożenia reklamacji.

12.08.2019
3.08 WROCŁAW UL GRANICZNA kupiłem ościeżnica wybrakowana nie można zamontować jednego z zawiasów ponieważ otwór montażowy jest za mały na zawias niech żyje jakość przed kupnem pytałem pracownika stoiska o możliwość sprawdzenia ościeżnicy oraz drzwi odpowiedział że niema takiej możliwości poza tym brak dybli w komplecie kompletna kicha
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dzień dobry, dziękujemy za komentarz. Przykro nam, jeśli spotkała Pana taka sytuacja. Prosimy o niezwłoczny kontakt ze sklepem, w którym dokonano zakupu celem uzupełnienia brakujących części.

17.07.2019
Drzwi same w sobie ok.ale ten prog tymczasowy.porazka.dwie srubki i dziekujemy...jest mi ktos w stanie napisac jak go dobrze przymocowac albo czym zastąpić? U mnie od pidworka ten prog jest wyzej.wiec suma sumaru sie chodzi po nim chcac wejsc do domu i juz chaczy o drzwi.nie mam pimyslu co z tym fantem zrobić.Pozdrawiam
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy, że drzwi spełniają Pani oczekiwania. W kwestii mocowania progu zachęcamy serdecznie do konsultacji z naszym doradcą fachowym, który chętnie udzieli wskazówek na temat tego, co zrobić w opisanej przez Panią sytuacji. Z naszym specjalistą można się skontaktować osobiście, odwiedzając dowolny sklep Castorama lub telefonicznie, dzwoniąc bezpośrednio na Dział Budowlany. Zachęcamy do skorzystania z tej możliwości.

11.04.2019
Drzwi słabej jakości jakości. Wymienialiśmy 3 razy!! Za pieszym razem uszkodzone (dziura), za drugim uszkodzony zamek. A za trzecim razem została zamontowana ościeżnica i okazało się, że drzwi różnią się kolorem... Straciliśmy 200 zł na sam transport. Nie Polecam.
Odpowiedź pracownika Castorama Polska

Dziękujemy za ten komentarz. Przykro nam, jeśli spotkała Pana(ią) tego rodzaju sytuacja. Przypominamy, że istnieje możliwość złożenia reklamacji zakupionego produktu. Można tego dokonać telefonicznie, mailowo lub w dowolnym sklepie Castorama.

  1. Poprzednia
  2. 1
  3. 2
  4. 3
  • Porady
    i wskazówki

  • Budowa

    Drzwi zewnętrzne stalowe – właściwości i wybór

  • Budowa

    Jak wybrać drzwi zewnętrzne?

  • Budowa

    Jak zamontować drzwi zewnętrzne?

Ocena i komentarz dla:

Drzwi zewnętrzne stalowe Jowisz Auriga Slim 90 prawe antracyt